The Education Outcomes Fund Company Announcing the availability of 2 vacant jobs in Sultanate of Oman تعلن شركة صندوق مخرجات التعليم عن توفر 2 وظيفة شاغرة في سلطنة عمان !!

 


Sultanate of Oman Jobs Today: The Education Outcomes Fund  Company announces new job opportunities. Are you looking for job opportunities in Sultanate of Oman? The Education Outcomes Fund Company announces the opening of recruitment for many jobs in various specializations in Saudi on today's date. These opportunities are available to all nationalities. Learn about the available jobs and how to apply through the following advertisement.

Required jobs in The Education Outcomes Fund  company and their details:



Internships (various)

About the job

Background on EOF 



There are few greater challenges faced by the global community than the twin crises of learning poverty and youth unemployment. In response, the Education Commission (chaired by Gordon Brown, former UK Prime Minister and UN Special Envoy for Global Education) and the Global Steering Group for Impact Investment (chaired by Sir Ronald Cohen) came together to create EOF. We aim to improve the education and employment outcomes of 10 million children and youth by supporting governments to utilize a range of innovative finance instruments at scale, including outcomes funds and other results-based financing (RBF) instruments.


EOF supports improvements in the quality of education and skills programs, with a special focus on underserved populations, including the hardest to reach, rural populations, girls, children with disabilities, and refugees. It measures (and pays for) what matters – both core skills like literacy and numeracy, but also critical 21st Century skills such as socio-emotional skills, ICT skills, and other broader fundamentals of a quality education. It helps close the persistent gap between the skills needed by employers and those attained by today’s youth by paying for employment and retention outcomes.


For all the above, EOF pays primarily on the basis of the results achieved, ensuring that taxpayer-funded domestic resources, aid, and philanthropic funds are only used to pay for what works. This is a game-changing way to finance results in education. It is more than just a fund – it is a powerful new set of partnerships and way of working.


Together with our supporters, we believe this is the early stages of a much larger movement. Our approach is at the cutting edge of development finance, shifting risk to the private sector, crowding in private capital, and harnessing the capacity and capability of non-state actors, with huge potential to achieve better outcomes for children and youth around the world.


The opportunity


We are seeking to recruit high-caliber interns across our Partnerships, Programmes, Learning and Engagement and Data teams to support our rapidly growing pipeline of work in the basic education, early childhood and skills for employment sectors.


The interns will provide crucial support to the EOF in this phase of rapid growth, and we need highly motivated and capable individuals who share our passion for the mission.



How to apply for jobs

To apply for the aforementioned jobs, you can follow these steps:
  1. To go to the application page. ( The Education Outcomes Fund Company In Sultanate of Oman)
  2. Click on a job title to view details.
  3. Please click the Easy Apply button at the top of the page.
  4. Enter the required information in the pop-up screens.
  5. Click Review to review the form.

Source and additional details

  • Job source: Linked In
  • Posted Date: 4-7-2024 (Please check the date before applying).
  • Required Nationalities: All nationalities.


وظائف سلطنة عمان اليوم: تعلن شركة صندوق مخرجات التعليم عن فرص عمل جديدة. هل تبحث عن فرص عمل في سلطنة عمان؟ تعلن شركة صندوق مخرجات التعليم عن فتح باب التوظيف للعديد من الوظائف في مختلف التخصصات في السعودية بتاريخ اليوم. وهذه الفرص متاحة لجميع الجنسيات. تعرف على الوظائف المتاحة وكيفية التقديم من خلال الإعلان التالي.

الوظائف المطلوبة في شركة صندوق مخرجات التعليم وتفاصيلها:



سيراليون، قائد البرنامج الفني

عن العمل

مقدمة ونظرة عامة

صندوق نتائج التعليم (EOF) مخصص لتحسين نتائج التعليم والتوظيف للأطفال والشباب على مستوى العالم. يعمل فريقنا الصغير ولكن القوي على أحدث التطورات في مجال تمويل التنمية، مستفيدًا من منصتنا في الأمم المتحدة ونهجنا المبتكر الذي يركز على النتائج لتغيير طريقة تمويل التعليم لدعم الجيل القادم من الشباب.


تبحث منظمة EOF عن اثنين من القادة المتميزين للبرامج الفنية في سيراليون لدعم فريق برنامج EOF. إذا كنت من أصحاب المهارات المتميزة في حل المشكلات، ومهتمًا بتحسين نتائج التعليم والتوظيف للأطفال والشباب، وتبحث عن تحدٍ في بيئة سريعة الخطى وريادة الأعمال، فسنكون سعداء بسماع رأيك. يرجى إرسال سيرتك الذاتية وخطاب التقديم إلى hr@edufundmea.org بحلول يوم الأحد الموافق 30 يونيو. يرجى التأكد من تضمين الدور الذي تتقدم إليه في سطر موضوع البريد الإلكتروني.


الفرصه


نحن نسعى إلى توظيف اثنين من قادة البرامج الفنية المتميزين لدعم تقديم برامج التعليم الأساسي والتعليم في مرحلة الطفولة المبكرة في EOF في سيراليون.


من مقرك في فريتاون، سيراليون، ستعمل بشكل وثيق مع فريق البرامج لدينا، وتتعاون مع جميع أعضاء فريق EOF.


يعد برنامج تحدي الابتكار التعليمي في سيراليون (SLEIC) عبارة عن شراكة بين حكومة سيراليون والجهات المانحة وشركاء تقديم التعليم والمستثمرين ذوي التأثير الاجتماعي. تم اختيار خمسة شركاء توصيل مختلفين لدعم 325 مدرسة عبر خمس مجموعات تنفيذ لتحسين نتائج التعلم لـ 136000 طفل بالشراكة مع قيادة المدارس والمعلمين وفقًا لمنهج التعليم الأساسي.



التدريب (متنوع)

عن العمل

خلفية عن EOF 



لا يوجد سوى عدد قليل من التحديات التي يواجهها المجتمع العالمي أكبر من الأزمتين التوأم المتمثلتين في فقر التعلم والبطالة بين الشباب. واستجابة لذلك، اجتمعت لجنة التعليم (برئاسة جوردون براون، رئيس وزراء المملكة المتحدة السابق والمبعوث الخاص للأمم المتحدة للتعليم العالمي) والمجموعة التوجيهية العالمية للاستثمار المؤثر (برئاسة السير رونالد كوهين) لإنشاء EOF. نحن نهدف إلى تحسين نتائج التعليم والتوظيف لـ 10 ملايين طفل وشاب من خلال دعم الحكومات لاستخدام مجموعة من أدوات التمويل المبتكرة على نطاق واسع، بما في ذلك صناديق النتائج وأدوات التمويل الأخرى القائمة على النتائج.


تدعم منظمة EOF التحسينات في جودة برامج التعليم والمهارات، مع التركيز بشكل خاص على السكان المحرومين، بما في ذلك السكان الذين يصعب الوصول إليهم، وسكان الريف، والفتيات، والأطفال ذوي الإعاقة، واللاجئين. فهو يقيس (ويمول) ما يهم ــ سواء المهارات الأساسية مثل القراءة والكتابة والحساب، ولكن أيضا المهارات الحاسمة في القرن الحادي والعشرين مثل المهارات الاجتماعية العاطفية، ومهارات تكنولوجيا المعلومات والاتصالات، وغيرها من الأساسيات الأوسع للتعليم الجيد. فهو يساعد على سد الفجوة المستمرة بين المهارات التي يحتاجها أصحاب العمل وتلك التي اكتسبها شباب اليوم من خلال دفع تكاليف التوظيف ونتائج الاحتفاظ بهم.


في ضوء كل ما سبق، يدفع صندوق التعليم للجميع في المقام الأول على أساس النتائج المحققة، مما يضمن استخدام الموارد المحلية الممولة من دافعي الضرائب، والمساعدات، والأموال الخيرية فقط لدفع تكاليف ما ينجح. وهذه طريقة غيرت قواعد اللعبة لتمويل النتائج في التعليم. إنها أكثر من مجرد صندوق ــ إنها مجموعة قوية جديدة من الشراكات وطريقة عمل.


ونحن نعتقد، مع أنصارنا، أن هذه هي المراحل الأولى لحركة أكبر كثيراً. ويتمثل نهجنا في أحدث ما توصلت إليه تكنولوجيا تمويل التنمية، وتحويل المخاطر إلى القطاع الخاص، وحشد رأس المال الخاص، وتسخير قدرات وإمكانات الجهات الفاعلة غير الحكومية، مع إمكانات هائلة لتحقيق نتائج أفضل للأطفال والشباب في مختلف أنحاء العالم.


الفرصه


نحن نسعى إلى توظيف متدربين ذوي كفاءة عالية في فرق الشراكات والبرامج والتعلم والمشاركة والبيانات لدعم خط أعمالنا المتنامي بسرعة في قطاعات التعليم الأساسي والطفولة المبكرة ومهارات العمل.


سيقدم المتدربون دعمًا حاسمًا لـ EOF في هذه المرحلة من النمو السريع، ونحن بحاجة إلى أفراد متحمسين وقادرين للغاية يشاركوننا شغفنا بالمهمة.



كيفية التقدم للوظائف

وللتقدم للوظائف المذكورة أعلاه يمكنك اتباع الخطوات التالية:
  1. للانتقال إلى صفحة التقديم (شركة صندوق مخرجات التعليم في سلطنة عمان)
  2. انقر على المسمى الوظيفي لعرض التفاصيل.
  3. الرجاء الضغط على زر "التقديم السهل" الموجود في أعلى الصفحة.
  4. أدخل المعلومات المطلوبة في الشاشات المنبثقة.
  5. انقر فوق مراجعة لمراجعة النموذج.

المصدر والتفاصيل الإضافية

  • مصدر الوظيفة: لينكد إن
  • تاريخ النشر: 4-7-2024 (يرجى التحقق من التاريخ قبل التقديم).
  • الجنسيات المطلوبة: جميع الجنسيات.





تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-